Florence Pugh in the Volcanic Rainforests of Costa Rica
S1, E4: Bear takes actress Florence Pugh on an adventure into the volcanic rainforests of Costa Rica. They abseil out of a helicopter, traverse river rapids, and depth sound to determine whether it’s safe to dive from a towering cliff. On Day 2 Florence is faced with a massive cliff rappel where she needs to tie the knot that will hold them. And before the journey is over Bear has one final epic surprise.