Light Side
S1, E4: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through various themes such as the light side. The light side connects viewers to the Force from the hum of the mystical energy field to the focused breath of a meditating Jedi. Listen to the light side as Rey connects to past Jedi, as Grogu heals Greef Karga's mortal wound, and as Luke reaches for his lightsaber. The light side of the Force is abundant in sounds, whether it be the etheral noises of the Force itself or the Force-sensitive exerting themself as they harness its power.