Tracking Ocean Giants
S1, E1: Bertie Gregory leads a team across the infamous Drake Passage, one of the world's most dangerous stretches of ocean, to the remote and windswept Elephant Island; his mission: to find a feeding aggregation involving hundreds of gigantic fin whales.