DIY Country
The building of the Donetsk People's Republic. In spring 2014, following the annexation of Crimea, armed pro-Russian rebels stormed the city of Donetsk. Eventually, independence from Kiev was declared. This brave and human documentary explores the origins and evolution of the Donetsk People's Republic, diving into both hopeful beginnings and a present marked by destruction, hate and infighting.