Captive State
A decade since an extra-terrestrial force has occupied our planet, deceiving humanity with the promise of peace and unity, Chicago Police Officer William Mulligan (John Goodman, 10 Cloverfield Lane) is tasked with maintaining law and order in a city on the brink of rebellion. Gabriel (Ashton Sanders, Moonlight), the young brother of a fallen militant and the son of Mulligan’s ex-partner, is faced with the crucial choice: collaborate…or fight back. Also starring Vera Farmiga (TV’s Bates Motel), Captive State is unlike any future world ever imagined.