Dean
Writer-director Demetri Martin stars alongside Academy Award winner Kevin Kline in this comedic and heartfelt film about a father and son coming to terms with love, loss, and everything in between. Following a life-shaking event, Dean (Martin), a New York illustrator, hops a transcontinental flight hoping to figure out his increasingly crazy world. While in Los Angeles, Dean unexpectedly discovers romance, hope, inspiration, and the importance of family.