Dragged Across Concrete
Two police detectives (Mel Gibson, Vince Vaughn) find themselves suspended when a video of their strong-arm tactics is leaked to the media. With little money and no options, the embittered policemen descend into the criminal underworld and find more than they wanted waiting in the shadows.