Fred Claus
Of the two Claus brothers, Fred is the troublemaker and polar opposite of his saintly sibling, Nicholas. When Fred's criminal ways finally land him in trouble, Nicholas bails him out and brings him to the North Pole to work off the debt by making toys. The headaches mount for St. Nick, who must not only deal with his troublemaking brother, but also an efficiency expert, who has come to evaluate Santa's operation.