Get Away
Richard (Nick Frost), Susan (Aisling Bea) and their two teenage kids set out on a once in a lifetime trip to a remote Swedish island, ready for a wholesome weekend of family fun. However, when they discover that a wanted criminal is on the loose and the island locals are far from ordinary, it’s a race against the clock for survival – from their surroundings, and maybe… each other.