Good Boys
Invited to his first kissing party, 12-year-old Max asks his best friends Lucas and Thor for some much-needed help on how to pucker up. When they hit a dead end, Max decides to use his father's drone to spy on the teenage girls next door. When the boys lose the drone, they skip school and hatch a plan to retrieve it before Max's dad can figure out what happened.