Making a Killing
Arthur Herring is the mayor, priest and mortician in the small town of Cardinal. His brother Vincent Herring is his right-hand man, and together they are well-respected pillars in the community. Arthur and Vincent agree to safeguard a small fortune of rare coins for their friend Lloyd Mickey, who is a mortician and convicted felon. When Lloyd is released from prison, he wants his coins back, but the Herring brothers have other plans.