Mile… Mile & a Half
In an epic snow year, a group of artists leave their daily lives behind to hike & record the historic John Muir Trail. From Yosemite to Mt. Whitney: 219 miles in 25 days. Along the way, they are joined by musicians, painters, teachers & other adventure-seekers. In the midst of the grandeur & daily grind, they discover what matters most is the opportunity to seek inspiration & adventure wherever & whenever you can, with those around you. Mile... Mile & A Half is the feature-length documentary of that journey.