Spencer
The marriage of Princess Diana and Prince Charles has long since grown cold. Though rumours of affairs and a divorce abound, peace is ordained for the Christmas festivities at the Queen's Sandringham Estate. There's eating and drinking, shooting and hunting. Diana knows the game. But this year, things will be a whole lot different. SPENCER is an imagining of what might have happened during those few fateful days.