The Founder
The true story of how Ray Kroc (Michael Keaton), a struggling salesman from Illinois, met Mac (John Carroll Lynch) and Dick McDonald (Nick Offerman), who were running a burger operation in 1950s Southern California. Kroc was impressed by the brothers' speedy system of making the food and saw franchise potential. Kroc soon maneuvers himself into a position to be able to pull the company from the brothers and create a multi-billion dollar empire.