The Hand
Three-time Academy Award winner Oliver Stone directs Academy Award winner Michael Caine in the role of Jon Lansdale, a successful comic book artist who loses his drawing hand in a grisly accident. Unable to adjust to life without his hand or his career, Lansdale becomes obsessed with the belief that his severed hand is responsible for a series of brutal crimes. Based on the story The Lizard's Tale by Marc Brandel.