The Proposal
Faced with deportation to her native Canada, high-powered book editor Margaret Tate says she's engaged to marry Andrew Paxton, her hapless assistant. Andrew agrees to the charade, but imposes a few conditions of his own, including flying to Alaska to meet his eccentric family. With a suspicious immigration official always lurking nearby, Margaret and Andrew must stick to their wedding plan despite numerous mishaps.