Curse of Chucky
He’s back! Curse of Chucky is the terrifying return of the pint-sized doll possessed by the spirit of a notorious serial killer. When a mysterious package arrives at the house of Nica (Fiona Dourif), she doesn’t give it much thought. However, after her mother’s mysterious death, Nica begins to suspect that the talking, red-haired doll her visiting niece has been playing with may be the key to the ensuing bloodshed and chaos. The return of America’s favorite toy, is full of more blood-splattered thrills and chills.