Looney Tunes: Rabbit's Run
The Looney Tunes crew returns in this All-New animated adventure! The chase begins with a very rare and highly sought-after flower – that can turn anything invisible! When beautiful perfume sales girl, Lola Bunny receives the flower as a gift (unaware of it's awesome power), she adds the magical ingredient to her latest perfume creation. With hopes that she has crafted the next big scent, Lola hails crazed cabbies Bugs Bunny and Daffy Duck for a hasty trip to Paris! In hot pursuit is a host of rabid Looney Tunes all-stars, all seeking the sweet-smelling invisibility spray! Foghorn Leghorn, Elmer Fudd, and Yosemite Sam are but a few fan favorites, stretching out in all-new roles. Marvin the Martian may have the most devious plan for the potion; to erase the planet earth – oh, dear! So spring into this high-speed, globe-trotting, globe-threatening frenzy and see who wins out in this fun-packed Looney Tunes romp!