Wide Boyz
The world of off-width crack climbing is a strange sub-culture rumoured to be dominated by knuckle-dragging, bar-brawling dirt-bags. The climbing is tough, painful and bloody. Two climbers from England, Pete Whittaker and Tom Randall, set out to explore this world and climb the world's hardest off-width.