John McLaughlin and the 4th Dimension: Live at Montreux Jazz Festival 2022
On July 11th, 2022, John McLaughlin returned with "The 4th Dimension" and special guest Jany McPherson on piano and vocals. Delivering a masterclass in fusion to the audience of Stravinski Auditorium.