Alaska
Jake Barnes and his two kids, Sean and Jessie, have moved to Alaska after his wife died. He is a former airline pilot now delivering toilet paper across the mountains. During an emergency delivery in a storm, his plane goes down somewhere in the mountains. Annoyed that the authorities aren't doing enough, Jessie and Sean set out on an adventure to find their father.