Angels Sing
For thirty years, Michael Walker (Harry Connick, Jr.) has only wanted one thing for Christmas and that’s to forget about it. That is, until a mysterious stranger, Nick (Willie Nelson), sells him the home of his family’s dreams with the condition that he keep up with the neighborhood standards. Michael quickly realizes his newstreet is his worst nightmare. Live Oak Lane is world famous for Christmas, with thousands of visitors and his home as its glorious centerpiece. Christmas is inescapable and his contempt for it explodes when pressure mounts from family and neighbors. When Nick returns to question why Michael isn’t fulfilling his part of their bargain, he forces him to confront his past and save his son from repeating the same mistakes. "Angels Sing" is a comedic, heartfelt fable about the importance of family ties, the power of forgiveness and the magic of Christmas. The film features performances of new and classic holiday songs by Willie Nelson, Kris Kristofferson, and Lyle Lovett.