Any Which Way You Can
Bare-knuckle fighter Philo and his orangutan sidekick Clyde are still travelling between unlicensed fights and bar-room brawls. Philo wants to retire, but there is trouble in store as the mob forces him into one last battle and a motorcycle gang closes in.