Arctic Friends: Shorts Collection 7
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends.The Shorts Collection 7 includes 4 amazing episodes: Breakfast at Swifty's, Game over, The loyal puffin, Picture this. Breakfast at Swifty's: Swifty made himself a delicious and rich breakfast, but the Puffins sneak in to ruin the feast. Who will prevail? Game over: Rather than working, Swifty prefers to spend all his time playing videogames. PB finds out and the two friends start a fight, creating a mess. The loyal puffin: After a hard knock on the head, one of Otto's Puffins turns his loyalty to Swifty and starts following him everywhere, wreaking havoc. How will Swifty get rid of him? Picture this: Swifty and PB go in search of the perfect shot. As they do so, they rope in various villagers they meet on the road.