Big Miracle
Inspired by the true story that captured the hearts of people across the world, the rescue adventure Big Miracle tells the amazing tale of a small town news reporter (John Krasinski) and an animal-loving volunteer (Drew Barrymore) who are joined by rival world superpowers to save a family of majestic gray whales trapped by rapidly forming ice in the Arctic Circle.