Better Living Through Chemistry
Sam Rockwell stars as Doug Varney, a small town pharmacist with an overbearing wife (Michelle Monaghan) and an uneventful life running the drugstore he bought from his insufferable father-in-law. Following a chance encounter with a lonely trophy wife (Olivia Wilde), Doug embarks on an exhilarating drug-and-alcohol-fuelled affair with the most glamorous woman he has ever met. Take a walk on the wide side in this murderously funny dark comedy which also stars Ray Liotta and Jane Fonda.