Bronco Billy
A wannabe cowboy fulfils his dreams by running a Wild West show with a group of eccentric outsiders. When a spoilt heiress who has been dumped by her husband shows up, he takes her in as his assistant, a task she is not keen to perform. As they spend more time together, romance begins to blossom between the mismatched couple.