Darrell Hammond: Mayhem Explained
An all new special with tales of Saturday Night Live, stand-up and other mind altering mayhem from the life of Darrell Hammond. Beginning with his childhood in Florida to standing in the Oval Office, Darrell details the stories and sagas in between.