Doll House
A care home for child runaways takes in a 12-year-old girl, found alone, late at night, on the street, whose only belongings are her doll and mysterious doll house. She refuses to speak and won't ever let go of her doll or doll house and the other children tease her. As the days pass, the residents start to disappear and seem to appear as tiny dolls inside the doll house. An evil entity haunts the doll and doll house and is collecting the souls of the children for its ultimate cause, to be alive.