Giving Back Generation: Be Kind
In this episode of Giving Back Generation, renown actress and singer Selena Gomez takes us through the journey of her life, sharing touching and personal experiences. She reveals how she deals with life throwbacks, emphasizing how important it is for her to give back and to impact society in a positive way.