Görümce
Yeliz lives happily with her brother Ahmet, whom she holds very dear. When Ahmet falls in love with a girl and proposes to her, Yeliz’s world comes crashing down. But she is confident that she can break up their relationship, like she has with all of Ahmet’s past girlfriends. With her friends, Yeliz begins plotting her plans to get the couple to break up. A series of funny adventures await the trio of Yeliz, Deniz and Ahmet, as Ahmet tries his best to protect his girlfriend from Yeliz’s devious plots.