Life
Eddie Murphy is the fast talking con-artist Rayford Gibson and Martin Lawrence is the conservative bank teller Claude Banks. The two are accidentally teamed up to become the funniest "odd couple" east of the Mississippi. In an effort to pay off Ray's debt and restore Claude's reputation, they travel south on a bootlegging run for some quick cash. There is no limit to their comical misfortune as they are placed at the scene of a crime and their mistaken identity lands them right in front of the judge. This hysterical comedy gives a whole new meaning to friends for life.