Matisyahu: Live At the Wiltern
"Live At The Wiltern was recorded June 16, 2009 in the months before Matisyahu released his 2nd full length studio album Light. This concert performance features "One Day", the hit single from LIGHT, as well as fan favorites "Jerusalem", "Youth", and "King Without A Crown". Nearly four years after he burst onto the scene with Live At Stubbs, Live At The Wiltern serves as a reminder of Matisyahu's visceral impact as a touring artist and his willingness to push musical boundaries."