Puffins: Shorts Collection 23
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 23 includes 4 amazing episodes: The wonderful voice, The gluttonous, The Puffin Band,Otto's clone. The wonderful voice: Otto creates his latest super-ingenious invention: a microphone that modulates and transforms voices. In a frenzy of excitement, he uses it to play all sorts of pranks. And who are his ideal victims? Didi, Pie, Tic and Tac of course! Will the Puffins manage to win against Otto? The gluttonous: It's a gorgeous day and Otto is having a picnic with one of his puffins at the frozen lake. Once he is through stuffing himself, he builds up a mighty thirst, but with nothing to drink, the walrus immediately opts to guzzle down the soft drinks brought by the Puffins, who are playing nearby. What would happen if Otto were to bolt down all the drinks of our beloved bird friends? The puffin band: It's a wildly noisy day at the Puffins' Clubhouse: Tic, Didi and Pie have turned their home sweet home into a music recording studio! Everyone has found his or her instrument, only Tac is unable to find one that's suitable to him... Will Tac manage to take his place in the band? Otto's clone: Otto invents a gun that's capable of duplicating any object! What would happen if he accidentally fired off a shot at himself and doubled himself?