Puffins: Shorts Collection 35
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 35 includes 4 amazing episodes: What’s the story?, The fleeting atom, Jurassic Pet, Try again, Otto What’s the story?: The Puffins want to read a book all together, but all too soon they start bickering over which one to start with. Johnny Puff figures out a way to make them agree! The fleeting atom: In the course of a scientific experiment, Tac and Tic create an energy sphere that proves to be an amazing "crazy ball." Jurassic pet: The Puffins find a Jurassic cub and take him to the Clubhouse. The newcomer, however, proves to be particularly difficult to tame... Try again, Otto: With some help from Johnny Puff, Otto decides to give up some of his unhealthy habits and go on a diet, but one thing is certain: it won't be easy!