Scream 4
Sidney Prescott (Neve Campbell), now the author of a self-help book, returns home to Woodsboro on the last stop of her book tour. There she reconnects with Sheriff Dewey (David Arquette) and Gale (Courteney Cox), who are now married, as well as her cousin Jill (played by Emma Roberts) and her Aunt Kate (Mary McDonnell). Unfortunately Sidney’s appearance also brings about the return of Ghostface, putting Sidney, Gale, and Dewey, along with Jill, her friends, and the whole town of Woodsboro in danger.