The Last of the Mohicans
A digitally restored and remastered animated version of James Fenimore Cooper's classic wilderness adventure during the French and Indian War in colonial America. Hawkeye, the famous Mohican scout who is in his prime, rescues the daughters of the Commander of a frontier fort.