Touchy Feely
Writer and director Lynn Shelton (Humpday, Your Sister's Sister) serves up this tale of shifting family dynamics centred on a pair of siblings. Laid-back Abby (Rosemarie DeWitt) enjoys a successful career as a massage therapist, until one day, without warning, she develops an intense dread of bodily contact. Meanwhile, her aloof brother Paul (Josh Pais) finds his failing dental practice booming when rumours begin to circulate that his touch has healing powers. Elliot Page and Scoot McNairy also star.