Web Junkie
China is the first country to label “Internet addiction” a clinical disorder. With extraordinary intimacy, Web Junkie investigates a Beijing rehab center where Chinese teenagers are deprogrammed, focusing on three teens, their parents and the health professionals determined to help them kick their habit.