World War Z
The suspense is killer in this fast-paced, pulse-pounding epic of the potential last days of the human race. Former United Nations employee Gerry Lane (Brad Pitt) is called upon to help stop the chaotic pandemic that has gripped populations around the world. Lane fights to keep his family safe, while searching for an answer to the outbreak before it destroys all of civilization. World War Z is the most gratifying action spectacle in years!