XXX 2 - The Next Level
NSA Agent Augustus Gibbons, fresh off the success of his last renegade recruitment, once again finds himself in need of an outsider. Gibbons and his new agent must track a dangerous military splinter group that is conspiring to overthrow the US Government in the nation's capital.