Yalom's Cure
Bestselling author, popular scholar and existentialist Irvin D. Yalom is one of the most influential living psychotherapists. This cinematic feature is more than a classic biography. Together with Dr. Yalom we travel in an existential journey through the many layers of the human mind while he shares his fundamental insights and wisdom. Dr. Yalom's books sold millions of copies worldwide and critics describe him as mind-bending, stunning, inspiring, haunting, life-changing.