Trollection/ Bro, Team! Bro!
S4, E2: The Trolls have their first election between Holly Darlin’ and Biggie to decide who should be Secretary of Skate. When Synth breaks out his pom-poms and takes to the sidelines, he is the greatest cheerleader TrollsTopia has ever seen!