Meet the Firm: Revenge In Rio
On the hunt for the Russian mobsters that murdered their best friend, football hooligans turned career-criminals, Mike and Eddie are led to Brazil where a major drug deal is set to take place under the cover of the World Cup. Looking to hijack the deal and gain the ultimate redemption, the pair become caught between international drug cartels, local thugs and corrupt police as they are plunged into the murky depths of the Brazilian underworld.