75 Degrees West
From award-winning 16-year-old director Thomas Parrish V, an epic tale of survival as two brothers' journey across the American countryside after the fall of civilization. The brothers survive on what they can find as they travel toward 75 Degrees West, avoiding human dangers along the way. "When civilization ends, the journey for survival begins!"