A Quest for Meaning
"A Quest For Meaning" tells the story of Marc and Nathanaël, two childhood friends that hit the road to question the way of the world. Equipped with nothing more than a tiny camera and a microphone, they will attempt to uncover the causes of the current world crisis and discover a way to bring about change, by meeting philosophers, teachers, environmental activists and guardians of the ancient cultures. A quest that gives confidence in our ability to change ourselves and the world.