Annem
A self sacrificing, selfless mother who makes the impossible “possible” for her daughter… a daughter who is ashamed of her mother and wants to run away from her mother and her life with her. Her journey to the college drives Nazli away from the village she has grown up… but years later, she wants to go back to the village where she was born, back to her mother… after all those years passed by with tons of “I wish”. Candan Ercetin performed her song “Annem – Mom” once again for the movie twenty years later.