Black
Mavela, 15 years old, is a Black Bronx. She falls madly in love with Marwan, an extremely charismatic member of the rival gang, the 1080’s. The young couple is forced to make a brutal choice between gang loyalty and the love they have for one another, an impossible dilemma.