Casino Royale
Daniel Craig assumes the James Bond role for the first time, in a film going back to Bond’s very first mission. After earning his 00 status with a masterful and daring assassination, Bond must stop Le Chiffre, a banker to the world's terrorist organizations, from winning a high-stakes poker tournament at Casino Royale in Montenegro.