Cat People
Nastassia Kinski stars as Irena, a beautiful young woman on the bridge of sexuality; she discovers love for the first time only to find that the explosive experience brings with it tragic consequences. The tremendous passion of this girl’s first romantic love is so strong, however, it bypasses the chaos around her -- including her brother’s (Malcolm McDowell) extraordinary demands -- as it pushes her on to her own bizarre destiny. With a style as timeless as myth, Cat People is an erotic fantasy of the passion and terror that surround this girl’s first love. Desire... passion... blood, her lust transforms her into one of the Cat People.